Social marketing, een buzz woord dat ik tot gisteren in theorie uitlegde, maar sinds kort ook zelf in de praktijk uitwerk. Het project “Hipste adresjes van’t Waasland” biedt me de mogelijkheid om wat ik in theorie lees effectief eens uit te testen. Die theorie volgt uit mijn vaste job als Project Manager bij Code d’Or, een Gents webbureau. Mijn hoofdtaak bestaat uit het opvolgen van digitale projecten (websites, webshops, email marketing, AdWords, Analytics,…) en het meedenken met de klant om alles uit een project te halen. De grote variëteit aan klanten geeft me ook de ruimte om breed te denken rond marketing acties.
Omdat de online wereld niet stilstaat, proberen we op vrijdagnamiddag tijd vrij te maken om bij te studeren en ideeën uit te wisselen. Die ideeën worden verteld tijdens Lightning Talks. De talks gaan zowel over werkgerelateerde ideeën als eigen interesses buiten het werkveld. Het project “Hipste adresjes van’t Waasland” is voor mij een combinatie van beide. Het merendeel van de uren spendeer ik in mijn vrije tijd, de vruchten ervan wil ik meenemen naar klanten – practice what you preach
Bekijk onze statistieken van de eerste maand online
marijkedv
Latest posts by marijkedv (see all)
- Tips voor moederdag #2022 - May 2, 2022
- Laat je voeten spreken - April 3, 2022
- 5 tips voor de krokusvakantie - February 28, 2022